יום חמישי, 15 בדצמבר 2011

שמונה

עורכת הדין חגגה יום הולדת שמונה.

כחובבת מושבעת של שתי סדרות טלויזיה, היה די ברור שהמתנות והעוגה יהיו קשורים אליהן בדרך זו או אחרת. הסדרות המדוברות, אותן היא מדקלמת בעל פה גם באמצע הלילה, הן פיניאס ופרב - סדרה מצויירת על שני אחים שובבים ואחותם המעצבנת קנדיס, והפיג'מות - סדרת מצבים קומית של ערוץ הילדים בכיכוכובו של גרי המבורגרי, או במילים אחרות למי שמכיר, ניניניניני ני, ני, ני...

וכך, כשלושה שבועות לפני יום ההולדת, התחלתי בפיסול דמויות שני האחים, פיניאס ופרב, שאם תשאלו אותי, דומים יותר לצמד עכברושים חביבים מאשר לילדים. אבל, מכיוון שאומרים שכל הילדים יפים בעיני הוריהם, אז אני מניחה שגם פיניאס ופרב נכנסים תחת ההגדרה הזו, לפחות בעיני הוריהם יוצריהם.

מכיוון שזו היתה הפתעה, פיסלתי אותם בלילות, אחרי שעורכת הדין הלכה לישון, וייבשתי אותם במקומות מסתור לא שגרתיים שהיו כרוכים בטיפוס וירידה של שתי קומות בכל פעם.

גם הצביעה נעשתה תוך תרגילי הסחת דעת והסוואה, אבל מה לא עושים למען ההפתעה.

ביום ההולדת, כשגל קיבלה את הצמד, אורו עיניה כאילו זכתה בלוטו לפחות. גם מבטיהם מזילי הריר של חבריה לא הותירו מקום לספק: הבחירה בפיניאס ופרב כמתנה היתה בחירה מוצלחת ביותר, או, במילותיה של גל, זו המתנה המדהימה ביותר שקיבלתי ליום ההולדת בכל החיים...


בנוסף, ציירתי לה את הצמד על חולצה, שהספיקה לקבל כתמים עוד לפני שסיימנו להוציא אותה מהאריזה. אבל, מה זה משנה, העיקר שעורכת הדין מאושרת, ותביעות בגין אי מילוי תפקידי ההורי לשביעות רצונה לא יוגשו השנה.


עד כאן המתנה.

אך מכיוון שאין, אין, אין חגיגה, בלי, בלי, בלי, בלי עוגה - קבלו גם את עוגת ההמבורגר שנעשתה לפי בקשתה.

ההמבורגר הענק מורכב בעצם משתי עוגות שמהוות את הלחמניה, ובאמצע יש את ההמבורגר, עגבניות, מיונז, חסה וחרדל העשויים כולם על טהרת הסוכר:




גלונצ'ה שלי, ילדת יום ההולדת, אני מנצלת את ההזדמנות הזו לאחל לך שוב את כל הטוב שהעולם יכול להציע, הרבה בריאות, אושר, אהבה ושמחה בחייך.

את כל היתר, אני סומכת עלייך, תשיגי בעצמך ואל תשכחי אף פעם שאני פה איתך בדרכי החיים כדי ללוותך.

אוהבת עד כלות,
אמא.
נ.ב.
ניניניניני ני ני ני ניני ניני...!

48 תגובות :

אנונימי אמר/ה...

זה שוס!! גם אצלי מכורים לשני העכברושים האלו. אין מצב שאני מראה להם את הפוסט שלא יהיו להם רעיונות למתנה....
העוגה עשתה אותי רעבה לבשר...
הילה

yafa אמר/ה...

יפיפה!!!

Ruthie Tzchory אמר/ה...

יו יעלי המדהימה!!!!! חחח גם אצלי פיניאס ופרב מזמזמים הרבה ברקע עם "השטויות" שלהם ועם אחותם "המסכנה" בידיים שלהם. יצאה מתנה מדהימה ומקורית ביותר! הם יצאו אחד לאחד שזה מדהים! והעוגה....אין מילים!!!מושלמת. המוני מזלטובים לעורכת הדין המגניבה, וכל שאיחלת לה...לו יהי!
נשיקות.

אנונימי אמר/ה...

יעלי, את מפתיעה כל פעם מחדש! איזה עבודה! הרעיון הזה מזכיר לי שתאומים שלי שאוהבים את הפיגמות ושמש בעוד 4 חודשים יחגגו יום הולדת 12 ואני מתכוונת להתיעץ איתך. תודה על החיוך על הבוקר. מזל טוב לבתך והרבה אושר! פולינה

ויטרינה אמר/ה...

די... איזה סטארט אפ ! הקטנה שלי קמה הבוקר ובאה לשבת ליד אמא על המחשב ומיד אורו עינייה למראה הידידים המוכרים ... הצליח לך בגדול , אבל עוגת ההמבורגר? תגידי אין לך בושה ? מה זה הדבר המושלם הזה .... ? לאכול המבורגר מתוק... נראה לי גאוני ! כל הכבוד ! מתגעגעת....

פוגי נעים אמר/ה...

אלופה! פשוט אלופה. איזו משקיענית! אני שונאת בצק סוכר, איך אצלך זה נראה ככ פשוט וקל... הכל מקסים ורק בשמחות!

פוגי נעים אמר/ה...

אלופה! פשוט אלופה. איזו משקיענית! אני שונאת בצק סוכר, איך אצלך זה נראה ככ פשוט וקל... הכל מקסים ורק בשמחות!

מומין אמר/ה...

מדהים! איזה יופי של מתנות!

smileyr אמר/ה...

זה נהדר! אפילו אני כבר מכירה את כל הפרקים שלהם בעל פה!!!
הכל כל כך מושלם!
מזל טוב!!!

רייזל אמר/ה...

אדיר!! אין סוף לרעיונות!
המון מטוסים זעירים ללא טייסים לבתך ברת המזל.... :)

קשת זאבי אמר/ה...

מדהים מדהים מדהים מדהים!!!!
מזל טוב לגל!

לימונדה אמר/ה...

וווווואהו. איזה מקסים!!!!! גם הקטנה של בת 3.5 משוגעת עליהם...

מה הגודל שלהם?


ואיך ציירת על החולצה?

סיגל אמר/ה...

את אלופה (אני ממש חוזרת על עצמי...)!!!!
הילדים שלי גם ממעריצי הצמד (אצלנו יש בובות קנויות). אני חייבת להראות להם את הפוסט הזה (ברור שאצטרך להתמודד עם רשימת דרישות ארוכה להכנת כאלו, אבל אני אתמודד)
מזל טוב לעורכת הדין

יעל אמר/ה...

הילה - חחח... אני לאט לאט מפנימה את העובדה שהעכברושים האלה הם סוג של מכת מדינה, והיא קיימת בהרבה בתים.. ☺, תודה!!
יפה - תודה רבה!
רותי - תודה לך מדהימה שכמוך, חושבת עלייך... ♥
פולינה - תודה רבה על הברכות, ואשמח בכיף לעזור, את מוזמנת תמיד לכאן.
לילך - חחח... זו עוגת בשר להמונים, סליחה, לצמחונים. תודה לך יקירתי, ועדכני בפעם הבאה שאת באיזור, טוב?
פוגי - קטונתי, את האלופה. מתגעגעת...
מומין - תודה רבה!
רומינה - חחחח, תודה! או שבעצם ני ני ני ני ניניניני....
רייזל - תודה רבה, ובגיל המתאים (עוד 20 שנה, נניח...), אפשר מטוס אחד עם טייס ☺.
קשת - תודה רבה!
לימונדה - תודה! גודלם הממוצע הוא כ-30 ס"מ, והציור על החולצה נעשה עם צבעי בדים.
סיגל - תודה רבה! אם תצטרכי עזרה בהתמודדות מולם, אני יכולה לגייס את עורכת הדין לעזרתך...☺

חיה אמר/ה...

יעלי בקר טוב,
השארת אותי הבוקר ה-מ-ו-מ-ה . הפיסול שלך עולה מידי עבודה ברמה,והגבול עד השמים.אני לא משתמשת בהמון סופרלטיבים,אבל לך באמת מגיע !
המון המון המנון מזל טוב ליום ההולדת של עורכת הדין הקטנה,והברכות שכתבת לה מאד מרגשות שאליהן אני מצטרפת בכל לבי.(אגב,גם לי יש נכדה עורכת דין , אולי הן תוכלנה לפתוח ביחד משרד....).
ובינתיים – סופ"ש נעים,חמים ומאושר ,נשיבוקים (נשיקות וחיבוקים )
חיה.

אנונימי אמר/ה...

הולכת לחפש את הלסת.......
וואו.....זה מקסים!
מלאן מזל טובים.

תוכלי להרחיב קצת איך ציירת על החולצה? איך העתקת את הציור לבד? השתמשת בטוש שחור? ואז איך צבעת היכן שהצבעים קצת את הפנים? הצבע הוא לא מלא כמו בשיער, את מדללת במים? ספרי, פרטי והרחיבי.....זו יצירת פאר!
ושוב, מזל טוב ורק איחולים וברכות!

יעל - קונדסונים אמר/ה...

יעל, הרסת אותי עם הכינוי עורכת דין. ענק!!! פינאס ופרב מהממים. גם אצלי הגדולה סיימה עכשיו את הספר. והעוגה מהממת!!!! שיחקת אותה.

מטודי אמר/ה...

יעלי יקרה,
המון המון מזל טובים לגל - אילו הפתעות נהדרות ויפהפיות הכנת לה, כמו שרק את יכולה!

מתגעגעת ומקווה לבוא לבקר בקרוב
הילה

Dafi אמר/ה...

יו זה לא אנושי (טוב, בכל זאת דמויות מצויירות חחח...) פיניאס ופרב מושלמים!! וגם על החולצה.
אני עדיין מסרבת להאמין שההמבורגר זאת בעצם עוגה. מושלם!

רחלי גזית אמר/ה...

אוי, הפיג'אמות ג'אמות ג'אמות - גם אני מתה עליהם, אבל חייבת להודות שממש קשה לי עם עוגות שעושים מבצק סוכר בצורה של מאכלים אחרים (ראיתי באחד הספרים עוגת מנגל בשרים ועוגת פיצה, משכנע ודוחה באותו הזמן) אני חושבת שהייתי ממש מתקשה לנגוס בזה, מצד שני- בגילי, כל הסוכר הזה ממילא לא מומלץ וגם חבל לחרב את היצירה (-:
הבובות מקסימות ואני כבר רואה ליין של הזמנות שיגיע אלייך מהורים לילדים בגילאים המתאימים.

Smadar אמר/ה...

אין על פיניאס ופרב, סדרה גדולה ומצחיקה לאללה !
ופיסלת אותם פשוט מושלם !!
אבל איפה פרי הפלטיפוס? (חחחח...)

העוגה - פשוט מדהימה ! אין דברים כאלו... פשוט אין !

המון מזל טוב לעו"ד !

LoolaB

Little Wheel אמר/ה...

איזו מתנה מושלמת לעורכת הדין!!! מתארת לעצמי את ההתרגשות :)

הפיה לולית אמר/ה...

ואוו, מקסימים! הם יצאו הרבה יותר חמודים מהמקור:) וגם החולצה מהממת. איזה כיף לה, והכי כיף לך לקבל ממנה כזאת תגובה על מתנת היומולדת :)

לילך אמר/ה...

יא הורסת!
את הזוג ילדים-עכברים אני לא מכירה אבל הם מהממים, לפחות בזכותך :) ואיזה חולצה מאגניבה:)

בעניין הפיג'מות אני מבינה... לירון גרמה לי לראות כל פרק שלהם, בכל עונה אפשרית מינימום 4-5 פעמים ואני מזכירה שהיא אפילו לא גרה איתי חחחחח ככה שאני לגמרי מזדהה ותכל'ס, גם אותי הם קורעים מצחוק חחחחחחח מגודלת שכמוני :)
אז ההמבורגר הורס! לי היה כואב הלב לחתוך בו כשהיה צריך לחלק לילדים עוגה :)
איפה הבבושפיראט? למה הוא לא מככב בפוסט? מחכה לו....
געגועיי! לילך

פיצ'ולה אמר/ה...

אדיר!
גם אצלנו נרשמת התלהבות מוגזמת מפיניאס ופרב (כולל חברי משפחה שחצו את גיל 30...).
אגב, פרב בכלל מאומץ (לפי הפרק הראשון של הסדרה).
והעוגה הזאת... משו!

יעל.קיפודים אמר/ה...

גדול!
לא מכירה את הדמויות אבל הן נראות כל כך אותנטיות, ועוגת ההמבורגר ע-נ-ק-י-ת בכל מובן שהוא.
אמא מגשימת חלומות ומוכשרת! מזל טוב לגל!

יעל אמר/ה...

חיה - תודה רבה, תגובותייך הן מנגינה מתמשכת שעושה לי את היום.
אנונימית שמחפשת את הלסת... ☺ - הציור נעשה ע"י סימון קונטור שחור עם בקבוק טוליפ, והצביעה עם צבעי בד מדוללים במים לפי הצורך והגוון הנדרש, ובאמצעות מכחול. בהצלחה!
יעל - חחח, את לא מכירה את הכינוי? אם כך, את חייבת לקרוא את הפוסט "שבע" שנכתב עליה לפני שנה בדיוק... תודה!
הילה - גם אני מתגעגעת לנועם שלך, אבל חושבת עלייך תמיד כשאני משתמשת במקל הכלב האדום שלך להיפוך תפירה... ☺♥
דפי - אכן לא אנושי... גדול! תודה רבה!
רחלי - ני ניני ניני נינניייניני!
סמדר - כן, רק הוא היה חסר לי... מי יודע אולי ביום הולדת תשע... הציפורים מוכנות אך מתעכבות לתחילת שבוע הבא.
ליטל, לולית ויעל הקיפודה - תודה רבה!! עשיתן לי כיף.
לילך - גם לך נינינינייי ני ני ני. נשיקות!
יונית - אני יודעת שהוא מאומץ, אבל עדיין בגדר עכברוש, לא?
תודה רבה!

yael yaniv אמר/ה...

הדמויות האלו שאני מכירה בזכות האחיין שלי...מדהימות באופן שהצלחת להחיותן איזו מתנה מושלמת ומשגעת והעוגה נפלאה-הרעיונות והביצועים שלך תמיד א' א'
שיהיה במזל טוב לעורכת הדין ולאמא הכשרונית שלה

אנונימי אמר/ה...

פשוט מדהים....והעוגה .....לא רואים דברים כאלה. את מוכשרת...!!!!!

טושטוש אמר/ה...

הכל כל כך יפה,
והעוגה מהממת...

אני רציתי לעשות לבעלי עוגת בצק סוכר בצורת סטייק אבל ירדתי מזה כי זה היה נראה לי מוזר- אבל ההמבורגר מושלם!!

אנונימי אמר/ה...

קודם כל חיבוק ענק לגל והמון המון איחולים. שהעולם תמיד יחייך אליה!

ועכשיו למתנות... אח, נחת, נחת שיש כזו אימא, המתנות פשוט מ ו ש ל מ ו ת!!! והעוגה מטריפה!!!

נשיקות יקירה, מירה

ורד והדס אמר/ה...

מזל טוב ענק לגל, בריאות ואושר ושיהיו רק שמחות.
היצירות שלך נהדרות וכמובן, איך לא ישמחו? נהדר נהדר נהדר. תענוג לראות.

Joke esters, Holand אמר/ה...

Helo Yael,

Very cute and funny!!!

regards Joke

חתולי8 אמר/ה...

זה לא יאמן!!
את מדהימה! איזה יופי!!!!!!!!!!!!!
הכל!! הדמויות, החולצה, העוגה.
הכל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הגר עופרי אמר/ה...

ללא ספק אחת האמהות אם לא ה...!!!
הדמויות משגעות והעוגה שוס !!!

יעל אמר/ה...

יעל, אנונימית, מירה, הגר וחתולי - תודה רבה על הפרגון וכל הברכות ♥.
טושטוש - תודה רבה, ולגבי העוגה - לא חשבתי על זה בכלל ככה, אולי כי בהמבורגר יש משהו יפה בזה שהוא עגול ושלם, צבעוני ושמח למול סטייק מדמם בצלחת...
לא חושבת שהייתי מכינה עוגת סטייק.

צרויה אמר/ה...

אויש, משוגעת! זה אדיר... :-) החולצה נפלאה - מצוירת יפהפה! הבובות אדירות!!!!!!! [יש מספיק סימני קריאה?!] כל הכבוד על ההשקעה, ההתחמקות, המחשבה והיצירתיות! אבל אין-אין-אין על העוגה! ה-יסטרי!!! אהבתי מאד!

ציפי לוין אמר/ה...

קודם כל-מזל טוב ענקי! שנית-מהמם!! הבובות מקסימות, החולצה מקסימה, והעוגה-איזה יופי!עשית לה הפתעה נהדרת, וזה הכי חשוב! שיהיה אושר,שימחה ואהבה תמיד!

giraffe אמר/ה...

יופי של מתנה
והעוגה שוס ואפילו מעוררת תיאבון למרות שאני לא אוהבת המבורגר ....

דנא אמר/ה...

רק בעיה אחת יש עם משקיעניות שכמותך ... הצבת לעצמך חתיכת סטנדרט. מה יהיה בשנה הבאה????אל תשכחי שהיא עורכת דין, עוד תקבלי תלונה על הרעת תנאים.המון מזל טוב לגל.

שרון רותם אמר/ה...

איזו אמא קולית ומוכשרת. את זמינה לאמץ גם ילדות שעברו את ה -40?
התרגשתי לקרא את הפוסט הזה. מעבר לאומנות והעשייה ללא דופי, כל כך הרבה אהבה מושקעת ביצירות הללו וזה ניכר. בטוחה שבתך תזכור את המחווה והמתנות הללו לעד.

יעל אמר/ה...

צרויה - חחח... יש מספיק סימני קריאה, אבל נראה לי שחסר קטשופ... תודה רבה!
ציפי - תודה רבה, את מקסימה!
דקלה - תודה רבה!
ריבי - ולמה נראה לך שאחשוף את עצמי לתביות משפטיות? אל תדאגי, פרה פרה... או בעצם שנה שנה... תודה רבה!
שרון - מאמצת אותך עכשיו. בלי מסמכים ובלי הכנה מוקדמת :-)
תודה רבה ♥.

Meital אמר/ה...

יואו המתנות מושלמות!! לא מכירה את הצמד החמוד, אבל לפחות הבובות נראות ממש מתוקות!
איזה כיף בטח לראות את העיניים שלה נדלקות בקבלת מתנה כזו :):)

והעוגה.. וואו.. מטריפה!! בהחלט עושה תיאבון :) למרות שיכול להיות שהיה קשה לי להחשיב אותה כחלבית :):) ממש משעשע..

mekoopelet אמר/ה...

די, איזה מדהימה את... רגע, אני צריכה לקום מהמחשב, לעשות סיבוב, להתאושש ולחזור.


טוב, חזרתי, העיקר שהילדים שלי לא רואים את זה, אז מה אכפת לי אם יש אמהות אחרות, מוכשרות בטירוף, משקיעניות בטירוף, ולצערי הרב, גם חמודות בטירוף...מה אכפת לי...
מלא מזל טובים ונשיקות

אלונה ארובס אמר/ה...

כל תוצר - פצצה מהממת!
איזה כיף לגל - שיהיה לה המון המון מזל טוב. איזו אמא אלופה! :-))

מיקור חוץ אמר/ה...

את גדולה מהחיים , פשוט גדולה !!!

יעל אמר/ה...

מיטל, אלונה, ומיקור חוץ (בטוח יש לך שם שהוא לא פרסומת...) - תודה רבה!
מקופלת - דיייייייייייי, את גם אמא כזו, ואל תכחישי כי אז יגיע שלב ההוכחות והטיעונים (לעונש?), ולהזכירך מדובר בעורכת דין טובה....
תודה ♥♥.
יעל.

wantootree אמר/ה...

מקסים! אהבתי הן את הפיסול והן את הציור.
והעוגה - אדירה! הרגת אותי!