יום שני, 8 באוקטובר 2012

תודה

תודה.מילה קצרה, אך רבדיה עמוקים, ואין ספק שבמקרה הזה, משמעותה עולה על סך חלקיה (או סך אותיותיה...). הפוסט הזה כולו הוא בעצם הכרת תודה לכל מי שהגיע (כן, גם לגברים שבחבורה...) ליריד בנמל יפו בסוף השבוע האחרון במטרה לחבק, לחזק, לפרגן וגם לקנות. בלעדיכם החוויה היתה אחרת לגמרי, ואין לי ספק בזה בכלל.


שמחתי מאוד לפגוש את הפנים שמאחורי כתובות המייל ברשימת המנויים לבלוג, והוחמאתי מאוד לשמוע עד כמה אתן נהנות מהיצירה שלי, מהכתיבה שלי ומהשיתוף בכלל.

שמחתי בעיקר לשמוע את קול ה"סמויות" שנחבאות אל הכלים רוב הזמן ולא מגיבות (כן, גם אותך שושנה... ;-) ). נכון שאני לא מפחידה?

היו אלה שלושה ימים אינטנסיביים ביותר, מלאים בעבודה, בחוויות ובהתרגשות. כשאני חושבת על זה ממש, לא נראה לי שיש מספיק מילים שיוכלו לתאר את עוצמות החוויה כולה, אני רק יודעת שהייתי חוזרת עליה שוב היום, אחרי יום וחצי בלבד של מנוחה. הרי ברור לכם שכבר התחלתי לעבוד שוב...

אז למי שלא היה, וגם למי שכן, אני רוצה לצרף כמה תמונות שצולמו ביריד, ואני ממש ממש אוהבת...

צילום: דניאל אלטלט
צילום: דניאל אלטלט
צילום: דניאל אלטלט
צילום: לילך/ויטרינה-בית לסדנאות
צילום: יהלי גלילי

צילום: יהלי גלילי

צילום: יהלי גלילי

צילום: יהלי גלילי

צילום: יהלי גלילי

צילום: יהלי גלילי
צילום: הגר דופלט

צילום: הגר דופלט

אני רוצה לומר גם תודה לכל השותפות לעשייה הנפלאה הזו, משתתפות היריד כולו שביחד יצרו תמהיל מושלם  של יופי, צבע, ססגוניות, אהבה, ופרגון הדדי. 

אני רוצה להודות לחברות שבאו לפרגן, עם בעליהן וילדיהן, למרות החום, הפקקים והעומס הגדול בכניסות ליפו.

אני רוצה גם להודות לחברים היקרים שעזרו לנו לפני ותוך כדי (כן, טל, גם לך, אני יודעת שאתה קורא כאן...). 


לסיום, אני רוצה להודות מעומק הלב לנתנאלה היקרה שיצרה והגשימה את כל החלומות האלה ביריד אחד מרהיב ושוקק חיים שאני לא חושבת שנראה כמותו עד כה בארץ. 


לחיי עוד ירידים מדהימים כאלה, ולחיי שמחות בכלל!
יעל.

23 תגובות :

rachel gazit אמר/ה...

היה תענוג לראות אותך, על שלל מוצרייך וחולצותייך (-:
מחייכת גם מתחת להמוני האדם שצבאו על היריד המופלא והאיכותי הזה.
ובעיקר שימח אותי לראות את כמות הקונים/ות שעכשיו יש להם "הבית של יעלי" מקורי בבית שלהם.

לי ולך אמר/ה...

יעל, היה כיף לפגוש אותך ואת החבר'ה - עם הנוכחות המרשימה והצבעוניות המופלאה! מעורר השראה!

ויטרינה אמר/ה...

פוסט מקסים וצבעוני גם בעייניהם של אחרי ותודה על הפרגון! אין עלייך !

דנא אמר/ה...

היה כיף לראות אותך ! בניתי על להגיע שוב בשבת ובסוף לא היצלחתי ככה שלא ראיתי את הדוכן כמו שצריך. מזל שיש כאלה תמונות מוצלחות.

karindi אמר/ה...

פיראט ועוגיפלצת זה לצד זה...נראה שכל חלומותיי התגשמו...היה תענוג כרגיל, הרכישות נהדרות וכיף לראות תמונות של הדוכן בכללותו, כי שם לא הצלחתי לראות :)

אנונימי אמר/ה...

המון המון בהצלחה, לחיי עוד הרבה ירידים.

מיכל אמר/ה...

היה מדהים!
הדברים שלך עוד יותר מרשימים ועוצרי נשימה בלייב!
כמה צבע, כמה כישרון!
כמה מחכה לסדנה שתיפתח :-)

אנונימי אמר/ה...

תודה לך, יעלי המקסימה! השילוב של צבעוניות התוצרים עם אופי של אומנית צנועה הוא המנצח. והמדפים ?!! סוף הדרך. פולינה

עירית דינור אמר/ה...

יעלי,
אכן היה יריד מדהים, של דוכנים ויוצרות איכותיים במיוחד,אווירה נפלאה וכל מילה נוספת מיותרת...
הפינה שלך בלטה בצבעוניות, יופי והמון אופטימיות...
בתור קוראת קבועה של הבלוג, רציתי לבוא להגיד שלום, אבל פשוט לא הצלחתי להגיע עד אלייך... :(
אז תדעי שהייתי שם ונהנתי מאוד! תמשיכי ליצור, את עושה דברים נפלאים!

Dafi אמר/ה...

היה מרגש לראות אותך עסוקה כל הזמן בדוכן שוקק וצבעוני. מגיע לך!

אריאלה אמר/ה...

היריד היה באמת מקסיםםםםםםםם
גם אני הקדשתי לו רשומה:
http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2409003

אנונימי אמר/ה...

אני כ"כ שמחה להיות בעלים של אחת מיצירותייך הנפלאות והמדהימות...!

LoolaB- Smadar

שושנה אמר/ה...

עכשיו אני כבר חייבת להגיב...
היה תענוג לראות את העבודות שלך ואותך פנים אל פנים. הכל מקסים ומעורר השראה. שכחתי להגיד לך ביריד שגם הרהיטים שאת משפצת יפהפיים ממש-אז זו ההזדמנות לתקן את הטעון תיקון.
אשמח להשתתף בסדנאות שלך ברגע שתתאוששי ותחליטי לחזור ולהעביר אותן.
כל טוב - שושנה...

נחמה שור-סודות מחדר התפירה אמר/ה...

אמנם לא הייתי אבל ראיתי שלל אצל כמה בלוגריות.
הבבושקות שלך פשוט מושלמות.

יעל - קונדסונים אמר/ה...

רהיה נהדר! התמונות נהדרות והתוצרם עוד יותר. והמגנטים שלך מקשטים לי בכייף את הדלת (:

יעל.קיפודים אמר/ה...

הכל מגיע לך, וכל מילה ומילה מדוייקת!
(אפשר להעתיק? אפילו את שושנה... :-))
סיכום נפלא!

ציפי לוין אמר/ה...

היה כיף להיפגש שוב, גם אם ממש לזמן קצר, היו ככ הרבה אנשים, שזה כמובן נפלא! שיהיו עוד הרבה הרבה ירידים כאלה!

יעל אמר/ה...

רחלי - את מדהימה! שמרת על חיוך לאורך כל הדרך, גם בעומסים קשים, היה כיף לראות את פנייך הזוהרות מדי פעם, תודה!
לילך - נעים מאוד, היה כיף גם לי, תודה רבה!
לילך 2 - תודה ענקית וחיבוק גדול!!
ריבי, קרין, מיספודינג, מיכל, דפי, סמדר ואריאלה -תודה רבה על הפרגון הגדול, אני מאוד מעריכה את זה! ♥♥♥
שושנה - את גדולה!! אני שמחה שהגבת, תודה רבה על כל המחמאות והפרגון!
עירית - תודה רבה לך, וחבל לי שלא הצלחת להגיע, בטח היית ביום חמישי...
יהיו עוד הזדמנויות ואני אשמח להיפגש. תודה!!
נחמה וציפי - תודה רבה!
יעל - תודה רבה, אני מעריכה מאוד את הפרגון ♥
יעל הקיפודה - אפשר להעתיק... גם לך יש שושנה? היא ממש נחמדה, הכרנו ביריד :-)

sisipi אמר/ה...

יעל והעזר כנגדה
היה כיף להפגש איתכם.
המוצרים ממש מקסימים
ועכשיו בבלוג גיליתי משהו שפיספסתי
ושממש גרם לי להזיל ריר....

אוהבת מאד את מי שאת ואת מה שאת עושה (בהמון אהבה)

סיגל

חתולי8 אמר/ה...

אם רק הייתי יכולה יכולה הייתי קונה עוד כמה בתים ובבושקות!!! אני מאוהבת באלה שקניתי!
את מוכשרת בצורה בלתי רגילה ואני אוהבת אותך♥

wintam אמר/ה...

שמחתי כל כך לפגוש אותך פנים אל פנים! את חייכנית ולבבית כמו שרק מי שעושה עבודות צבעוניות ושמחות כאלה יכול להיות. ועכשיו גם יש לי עבודות שלך בבית... איזה כיף! ו...תודה לך!

יעל אמר/ה...

סיגל - את מקסימה!! תודה לך על הפרגון! ♥♥♥ ועכשיו סיקרנת אותי - מה גילית שלא ידעת קודם?
חתולי - את החתולה הכי מהממת שישי!! תודה לך על הפרגון התמידי שלך, על החיבוק וכמובן על הרכישה - הבעת הפרגון הגדולה ביותר. ♥♥♥
תמי - את אישה יקרה, ואני שמחה להכיר אישית! תודה רבה לך על הפרגון, על האהבה ליצירותיי וכמובן על הרכישה. ♥♥♥

ורד והדס אמר/ה...

יעל יקרה, היה כיף להיפגש שוב ולראות את הצלחתך הגדולה. נפלא לראות איזה אושר בשבילך ליצור ולעסוק במה שאת אוהבת ולקבל המון אהבה בחזרה.