יום רביעי, 20 במרץ 2013

סדר פסח

הגיע הזמן לעשות קצת סדר. בעיקר בתמונות ובבלאגן הגדול שיש לי עם מה שנראה כמו שלושה כרטיסי זכרון זעירים לכאורה תמימים, אך הם מכילים בתוכם מאות, אם לא אלפי תמונות...

כבר שנה וחצי שלא פיתחתי אף תמונה של הילדים, ולא סידרתי שום אלבום, לרוב מפאת מחסור בזמן, אך בעיקר מחוסר יכולת לשבת חמש דקות בשקט...

עכשיו, כשאנחנו בשלבים שונים של אריזת הבית, אני מגלה שפעם כנראה הייתי רגועה, והייתה בי היכולת לשבת בשקט לזמן מה ולסדר אלבומים בשלווה, ברוגע ובסבלנות הנדרשים לכך.

אני צריכה פעילות. כל הזמן, ולא משנה של מה. יצירה, צביעה, פיסול, בישול, אפייה וכל דבר שכרוך בעשייה ממשית של יש מאין.

תליית כביסה וסידור אלבומים לא נכללים בקטגוריה הזו, ושני הדברים מבחינתי די נחשבים לעונש, אך בהבדל אחד - בסידור האלבומים יש איזשהו כיף להיזכר בחוויות ולחוות אותן מחדש באמצעות התמונות.

בתליית כביסה, המכסימום שאני יכולה לחשוב עליו זה שהלוואי ולכביסה ימאס ממני מתישהו והיא תפתח נטיות אובדניות ותתלה את עצמה לבד בלי עזרתי... פשוט, נכון?

מכיוון שאני מניחה שזה לא יקרה בתקופה הקרובה, אני מעדיפה להתמקד בבעיות שכן אוכל לפתור בעצמי, ללא התערבות של כוח עליון כזה או אחר, ולכן אני מתמקדת בפרוייקט פיתוח וסידור התמונות שנמצא בפיגור של שנה וחצי.

אז מה יש לנו שם? מיליון תמונות של מקומות, בילויים, אירועם וחגיגות, וגם עוד כחצי מיליון תמונות של עבודות שעשיתי, רובן מתנות שניתנו באהבה רבה, חלקן על ידי וחלקן על ידי אחרים, ואין זמן מתאים מזה להעלותן לבלוג לצורך תיעודן  מכאן ועד עולם.

שאתחיל?

המתנה הראשונה היא סט מתנות תפורות לסתיו, נכדתה של חברתי הטובה אורלי (כן, הילדה כבר חגגה יום הולדת שנה...). הסט כולל מגבת עם שמה, נרתיק טיטולים (לפי ההדרכה של שרון רותם) וחיתול עם שוליים תפורים בבד תואם.


לחגיגות יום הולדת שנה, הכנתי לסתיו גם עוגה במתנה -



מתנה נוספת היא בעצם שתי מתנות - שתי מחברות עם כריכה תפורה לבת המצווה של שתי בנות תאומות מכיתתו הקודמת של המדען, יהב ורותם -


אחריהן, נתפרו עוד שלוש עטיפות למחברות שניתנו גם הן במתנה, הפעם לבנות בחו"ל -


גם הבנות הממגנטות האלה נמסרו במתנה -


וכמוהן, גם קופסת עוגיות הברכה הענקית הזו שהוזמנה כמתנת פרידה מעמיתיה לעבודה, והיא מרכיבה בעצם את הברכה המלאה שאיחלו לה כולם יחד -




ובחזרה לגזרת התפורים, כיסוי המחברת הזה הוזמן כמתנה עם שקית בד תואמת כדי שאפשר יהיה להוסיף בתוכו עוד כמה מתנות, ולאגדן יחד כמתנה אחת גדולה -



לקינוח הפוסט באווירה חגיגית (של חג אחר אומנם, אך על אותו העיקרון החגיגי facebook chat emoticon wink ), זוהי קערת רימונים מעיסת נייר שניתנה באהבה לחברה כמתנה לחג.


טוב, אפשר לומר שעשיתי קצת סדר (הדגש, לצערי, הוא על קצת... ), ועכשיו אני חוזרת לבלאגן האמיתי שנקרא "איזה כיף, עוברים דירה, ויש לנו מיליון שמונה מאות אלף תשע מאות שישים וחמישה דברים לארוז, וארזנו רק תשעים ושישה..." facebook chat emoticon tongue

שהיה לנו חג ממש שמח,
יעל.

נ.ב.
אם כבר נזכרתי באריזה, אז ב - 12.4.13, יום שישי, בין השעות 9:00 - 14:00, אערוך בביתי מגה גראז' סייל. יהיו בו גם המון פריטים אהובים ויפים שאספתי וקניתי במהלך השנים, חלקם משווקי פשפשים ברחבי העולם, והגיע הזמן לשחררם לבתים אוהבים אחרים כדי לפנות מקום בעיקר לנו, דיירי הבית, וגם לחפצים אחרים. מי שאוהבת, זה הזמן לשריין תאריך, יותר פרטים אפרסם בהמשך.

24 תגובות :

סיגל בן נון אמר/ה...

המחברות מרשימות ביותר!
שיהיה בהצלחה עם מעבר הדירה.

קשת אוהבת אמר/ה...

עבודות מדהימות- אחת אחת!
מזל טוב על המעבר!

אנונימי אמר/ה...

אכן - מאוד יפה.. .כמה דברים שם ממש אהבתי באופן אישי.. :)

הדס

חגית אמר/ה...

הכל מקסים וצבעוני ומשמח כל כך!

אנונימי אמר/ה...

תמיד מעוררת השראה...
אשמח להגיע ולהכיר
נורית

Nitzan אמר/ה...

הכל נראה כל כך יפה!! אני מתה על המגנטים (או מגנטות :P) :)

ציפי לוין אמר/ה...

אני מאד מבינה אותך בנוגע לתמונות..זה הולך ונהיה גדול עלי.. בסוף לא תהיה ברירה(עשיתי את זה לפני שנתיים), אספתי דיסק לכל אחד, פיתחתי ושמתי באלבום. אבל נכון שמעבר דירה הוא זמן מצויין לסינונים. בהצלחה מרובה עם המעבר ועם מליון ה....מטלות! חג שמח!

מושית10 אמר/ה...

כל העבודות יפיפייות. הצבעוניות שלהן משרה אווירה נעימה מאד. הכי אהבתי את....הכל.

רחלי גזית אמר/ה...

תענוג
כלומר לנו הקוראים, תענוג לראות ריכוז כזה של עבודות משובחות ויפיפיות.
גם אני די סובלת מעניין מיון התמונות, אני חושבת שזה פשוט בגלל שפעם צילמנו בפילם ולכן צילמנו פחות. היום כל פיפס מצולם ומתועד מתוך מחשבה ש"מקסימום נמחוק אח"כ" רק שכשאח"כ מגיע - אין חשק לגעת בזה בכלל :-)

נוכחת לפעמים אמר/ה...

מקסים!
כמה מתנות יפות וטובות.
לא יודעת מאיפה להתחיל :-)

אנונימי אמר/ה...

יעל, לאן אתם עוברים? אני מקווה שאת לא מתרחקת לנו מהאזור...
שיהיה מעבר קל ונעים ובשעה טובה !

יעל אמר/ה...

סיגל, קשת, חגית - תודה רבה לכן, על הפרגון ועל האיחולים... עוד חודש למניאק... :-)
הדס - מממ...מעניין אותי את מה הכי אהבת... חחח... האמת? גם אני. מכורה לאדום עם נקודות לבנות...
נורית - וואו, תודה רבה!
בלוג קונקשיין ;-) - תודה רבה!! בטוח יש לך שם נוסף, נכון? תודה.
ציפי ורחלי - תודה, אתן מקסימות, וכל כך צודקות... תודה רבה!
מושית - את מתוקה אמיתי! תודה שאת פה.. :-)
נוכחת - את מקסימה, תודה, ואני שמחה שאת נוכחת גם פה :-)
אנונימית - תודה רבה, ואכן, אנחנו נשארים באיזור :-)
שיהיה לכולנו חג שמח וכייפי,
♥♥♥
יעל.

yafa אמר/ה...

מנסיון עד כמה שהאריזה מעיפת, מעצבנת וקשה גם נפשית, בנקודת הסיום יש תחושת הקלה, נקיון והתחדשות ונותר מקום אגירה מחודשת. חוץ מזה כ העבודות שך מקסימות

נחמה שור-סודות מחדר התפירה אמר/ה...

רשומה משעשעת למרות שנראה שאת מותשת מהאריזה.
כשגומרים לעבור דירה פתאום נושמים לרווחה.

חתולי8 אמר/ה...

עבודות משגעות יעלי! כולן!
איך עשית את הכיתוב על העוגה?
ואת התאריך של הגראז' סייל כבר רשמתי ביומן!

caspit אמר/ה...

איזה פוסט מקסים ומלא בכל טוב... והכי הכי.. העוגיות המהממות האלה!!!!!! פשוט נפלאות!!!!

טושטוש אמר/ה...

וואוו... כל העבודות כאלו יפות,
ואני משריינת את התריך של הגראז סייל שלך, בטוח יהיו לך דברים מהממים :)

יעל.קיפודים אמר/ה...

המקבץ הזה רק מדגיש כמה אלופה את בכל מה שאת נוגעת בו! מעולללה :-)

יעל אמר/ה...

יפה ונחמה - אתן כל כך צודקות! תודה רבה לכן וחג שמחח :-)
ליאור - את הכיתוב עשיתי עם מכחול 00, וכמובן תודה רבה!!
מיכל כספית - תודה רבה ♥
טושטוש - תודה רבה, ואני אשמח אם תבואי לגראז' וכמובן תאמרי לי: "נעים מאוד אני טושטוש..." :-)
קיפודה - תודה! ♥
חג שמח וכייפי לכולן!!
♥♥♥
יעל.

inbal weisman אמר/ה...

יעלי, ראשית שיהיה מעבר קל וזורם
פוסט חגיגי ואביבי ומעורר השראה, מחזיקה לך אצבעות שהכל יהיה טוב!

Smadar אמר/ה...

הכ-ל מ-שגע !

אנונימי אמר/ה...

יעלי! חג שמח! הרבה בריאות, שמחה והתחדשות! מעבר קל! ואני מוכנה לעזור לך עם תליית הכביסה.. לכל אחת יש סטיות.. נשיקות, פולינה

mekoopelet אמר/ה...

אח, כל תמונה תענוג...ושיהיה המון המון בהצלחה עם מעבר הדירה

שולי חיפושולי אמר/ה...

איזה אוסף עשיר ומשובח של עבודות!! התפירה שלך מדהימה!!
מעבר קל מהיר ונעים
חג שמח
שולי