יום שבת, 13 במרץ 2010

מטבח טייק 2

מיד אחרי המטבח הקודם נמצא כסא עזוב בפסולת של אתר בניה כשהוא כולו מלא בסיד, גושי מלט, צבע, וכל מה שעוד אפשר לקבל כשאתה נמצא באתר בניה. כמובן שרק אני ראיתי את הפוטנציאל שבכסא האומלל, ואפילו הסניק הכנוע בדרך כלל  שלי הביע מחאה כשניסיתי להכניס אותו, ולא הקל עליי את המלאכה. היה ברור שגם הכסא הזה הולך להיות סוג של מטבח, לפחות ויזואלית, כי בתכנון היה ליצור מקום אחסון לכל הבלאגן של כלי המטבח של הילדים והאביזרים הנלווים שמפוזרים בכל רחבי הבית ומשווים לו מראה שלאחר פריצה (ולא, לא פרצו...). אז הנה הוא, לפני ואחרי, אך אין תמונה שלו במצב בו אספתי אותו כיוון שהמראה לא היה סימפטי במיוחד (אכן, מיקי, מראות קשים...), ולא ברור היה אם ניתן יהיה לעשות עם זה משהו בכלל.. :


זהו. עכשיו שיש בבית יותר מדי מטבחים, צריך ללכת לבשל משהו, או לפחות לאסוף את הבלאגן...
יעל.

11 תגובות :

פ.ג אמר/ה...

מה, גם לך פרצו? גם לי. ככה זה כשאת את אמא ל- 3 ביולוגיים, 4 הולכים על 4 ועוד לפחות 10 ילדים של...

לימונדה אמר/ה...

משגע!!!!!!!!!!!!

אנונימי אמר/ה...

מקסים פשוט משגע !!!!!

אנונימי אמר/ה...

וואו יש לך ידים מדהימות!!!

Unknown אמר/ה...

אם אפשר רציתי לדעת כמה עלה לך כל הסיפור של הכנת המטבח הזה,
זה רעיון כל כך יפה, אין לי הרבה מקום בבית ומטבחי הפלסטיק מבאסים אותי מאוד, פעם ראשונה שאני רואה מטבח מקסים וקטן אבל רוצה לוודא שאני לא נכנסת פה להוצאה כבדה מידי...
בתודה, יעל

יעל אמר/ה...

יעל,
אני לא יכולה לומר לך בדיוק כמה עלה המטבח הזה, מכיוון שקניתי מהנגרייה פלטה שלמה שגודלה 1.20 על 2.40 מטר ועלותה כ-200 ש"ח והיא שימשה אותי גם למטבח השני ולעוד כמה דברים. את בטח מבינה מזה שהעלות לא יקרה מבחינת העץ. את יכולה לגשת לנגריה ולבקש לחתוך לך את הפלטות משאריות שלהם, היות וממש אין צורך בפלטה שלמה למטבח הזה. שלד של כיסא כזה יש לך? אם תרצי, יש אצלי, תוכלי לרכשו במחיר מוזל.
שיהיה בהצלחה,
יעל

Unknown אמר/ה...

כמה עולה כזה כסא אצלך?

Unknown אמר/ה...

כמה עולה כסא כזה אצלך? (אחפש קודם אם מישהו רוצה לזרוק ואם לא אז אשמח לקנות אם המחיר יתאים)

יעל אמר/ה...

40 ש"ח

gal אמר/ה...

הי יעל, אפשר לקנות את המטבח (כלומר את הכסא כשהוא כבר מטבח)?

יעל אמר/ה...

הי גל, הכסא נמכר :-)