יום רביעי, 3 במרץ 2010

חבורת הזבל

אחד מתחביביי הרבים זה לאסוף זבל. טוב, לא ממש זבל, אלא יותר רהיטים ישנים שנזרקו ע"י בעליהם. כאשר אני מזהה אחד כזה ברחוב, מיד אני עוצרת לבחון את הפוטנציאל הגלום בו. אם יש פוטנציאל, מועלה האוצר מיידית לסניק האהוב שלי שהופך לרכב הובלות כנוע בשעת צורך. שלוש דקות לאחר מכן אני מתחילה להכין את רשימת השלבים שיעזרו לי להפוך את האוצר שנפל בחלקי לאוצר אמיתי: ניקוי, שיוף, צביעה, אבזור וכו'.
בעלי היקר והמפרגן כבר התרגל למציאות הללו, ולאחרונה אף החל לעזור לי בהובלות הדורשות קצת יותר טסטוסטרון. הפעמים הראשונות היו קצת קשות עבורו, בעיקר בקבלת העובדה שאישתו שתחייה אוספת דברים שאחרים זרקו. "אקנה לך חדש" הוא היה אומר לי במבט מתחנן שמשמעותו היתה "בבקשה, אל תכניסי את זה הביתה..:", אבל היום, לאחר אי אלו תוצאות שמסתובבות אצלנו בבית, הוא כבר משתף פעולה.
אחד מפריט חבורת הזבל שלי הוא מטבח עץ. תמיד רציתי מטבח מעץ לילדים, אך לא עשיתי עם זה כלום עד שנתקלתי באקראי ברחוב במסגרת העץ הזו:

ותוך דקה וחצי היא היתה אצלי באוטו, ואני כולי עזוז ופזוז, אושר והתרגשות...
מהר מאוד חישבתי חישובים, שירטטתי שירטוטים, ואצתי רצתי לנגריה להזמין את לוחות העץ למטבח שלי. סליחה, של הילדים..



והנה הוא בשלב הכמעט אחרון שלפני הרכבת המדף:


תם ונשלם, הולכת לבשל שם משהו..

11 תגובות :

תמיששש אמר/ה...

לא פעם אתה נתקל תוך שיטוט באתר
שהגלוי בו, מתגמד רבות אל מול הנסתר
וכך זה כאן, באתר הגלוי לפנייך
כי רק אם תעמיק יותר, תהנה ממראה עינייך
לכן אל תחשוש ולבטח אל תוותר
ובדוק מקרוב את אשר כאן ממסתתר
כי היכולת ופרי הדמיון, הטמונים כאן באדם
זה משהו שלא ניתן לתאר במילים - זה פשוט מושלם!!!

אנונימי אמר/ה...

יעלוש,כל הכבוד.גאוה ישראלית!
לירז

אנונימי אמר/ה...

Your work is litterally breathtaking. you have the ability to take trash, and give it mass, power, and meaning. I find myself staring at your work longer than just about any other. Thank you for sharing.

p.s - do you have a talented brother?

לימונדה אמר/ה...

מקסים..
למה לא להשתמש בקרטונים עבים תלת גלים במקום לנסר לוחות עץ?

יעל אמר/ה...

זה משהו אחר לגמרי. התנסיתי בקרטון ולא התחברתי. בעבודה עם עץ, יש תחושה אחרת שאני מתקשה לבטא במילים, אבל אוהבת הרבה יותר.
תודה על הפירגון :-)

כלי מטבח אמר/ה...

וואו, עבודת איכות, וכל זה יש מאין. ללא ספק את צריכה גם להתקדם בשיטה הזאת למטבחים של הגדולים גם :) לא רואה סיבה שלא יקנו דברים שלך שנעשה כך.

אנונימי אמר/ה...

מקסים

אפרת אמר/ה...

איך את צובעת את הנ"ל.
ואיך את עושה את החור לכיור של המטבח?
מאיפה השבלונות.
בלוג מדהים!!

אפרת אמר/ה...

איך את צובעת? האם צבעי אקרליק יתאימו?
איך את עושה את העיגול לכיור? (ניסיתי עם מקדחה) נמשיך מחר.
השבלונות נהדרות איך עשית אותם.
בלוג מקסים.

יעל אמר/ה...

הי אפרת,
אני צובעת בצבעים ל נירלט או טמבור על בסיס מים (שזה בעצם אקריל אבל בכמויות גדולות יותר).
את החור לכיור אני עושה באמצעות מסור ג'קסון, ואת השבלונות קניתי ב"ברוק" בדרום תל-אביב. יש שם מבחר ענק.
תודה על המחמאה ואשמח לענות על שאלות נוספות,
יעל.

Unknown אמר/ה...

אלופה ומדהימה