יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

סטודיו פתוח



לאור בקשות רבות, החלטתי לפתוח במסורת סטודיו פתוח ב"בית של יעלי". אחת לכמה זמן, באירועים מסויימים, לקראת חגים או סתם כשמתחשק, אפתח את הסטודיו לבוקר של כיף, בו תוכלו להנות מקפה, מאפה טוב ועוד פינוקים, באוירה קסומה וכיפית, וכמובן להתחדש בקניות של מתנות, אביזרים ומוצרים שחייבים אבל חייבים (  J  ) שיהיו בבית.

את הפעם הראשונה החלטתי לערוך ביום שישי, 9.9.11, בין השעות 9:00 - 14:00, בסטודיו שנמצא ברח' הירמוך 11 בבאר יעקב (קרוב לאיקאה ראשל"צ).

התאריך מיועד לכל האמהות המותשות והתשושות מהחופש הגדול, שבא להן לבלות קצת זמן איכות באוירה כייפית, ולשתות קפה בשקט מבלי לשמוע קריאות רקע בסגנון של "אמא, הוא אמר לי... אמא, היא לקחה לי...".

היות והחגים בפתח, החלטתי שזה זמן מתאים לארח כאן גם יוצרות נוספות שעוסקות בתחום האופנה והעיצוב של ילדים (כן, המתוקים האלה שצועקים "אממממממממאאאא.... תגידי לה....!!").

הפעם יתארחו בסטודיו שתי יוצרות:

כרמית גניש, שתופרת מתנות קסומות לקטנטנים:


איילת ארליכמן שתופרת בגדים לקטנטנים:


 בנוסף, ימכרו כאן מוצרים לילדים של עמותת איכות בשיקום , וכל ההכנסות ממכירת מוצרים אלה יתרמו לעמותה שעוסקת בשיקום נפגעי נפש.


גם כרמית וגם איילת חברות, כמוני, בקבוצת נשים יוצרות מהבית, קבוצה המאגדת אומניות מוכשרות במגוון תחומים מכל רחבי הארץ, ועורכת ירידים ססגוניים למכירת עבודות יד. הפעם, כאמור, היריד מתארח אצלי בסטודיו.

ואתם בטח שואלים מה אני מכינה לכם?

קפה ותה


עוגיות במשקל


חברה טובה


מבחר מוצרים תפורים
 


ועוד המון המון מוצרים יפיפיים לנוי ולשימוש, ממגוון האומנויות בהן אני עוסקת: תמונות, מגנטים, מוביילים ופסלי נוי.




ומכיוון שתמונה שווה אלף מילים, אצרף תמונה שממחישה את האוירה כאן בגינה, בשעת בוקר נעימה:

בתמונה: עדנה שנולדה פה בסטודיו ושייכת לספי מלכיאור

אז רשמו את התאריך ביומנים, והפיצו את המידע והידיעה לכל מי שתחשבו שיתעניין, וכמובן, בואו בכיף, יהיה נחמד להיפגש!


להתראות,
יעל.

29 תגובות :

אנונימי אמר/ה...

מקסים מקסים ועוד פעם מקסים!
איזה כייף!!!
כמו שהבטחתי אני אגיע וזה בהחלט נראה מבטיח!!
מחכה לזה!
אוהבת, לילך

אנונימי אמר/ה...

ואיך שכחתי.. הרסת אותי עם עדנה חחח
והצילומים של הבבושקות - מהממים!
והסופריות בבושקיות שנולדו - מדהימות. אני מתרגשתתתתתתתתתת

שוב לילך :)

גלי מ. אמר/ה...

בהצלחה! אני אעשה מאמץ להגיע.. סקרנית לראות מי מאחורי הקסמים האלה :)

מטודי אמר/ה...

יעלי,

איזו התרגשות!! התמונות היפהפיות מעלות חיוך על הפנים. אני כל כך מחכה לשישי הזה שמרגיש כבר כמו יום של קסם והנאה מובטחת.

מחכה לגיבורת ה(י)על שלי!
:-)
אוהבת
הילה

Dafi אמר/ה...

וואו, חגיגה אמיתית! מקווה מאוד שאצליח להגיע ובכל מקרה שיהיה המון בהצלחה!

yael yaniv אמר/ה...

יעלי, הכל נראה נפלא ואני ממש מקווה להגיע ולהתענג על כל היופי הזה (-:
בהצלחה יקירתי

יעל אמר/ה...

לילך - תודה רבה, אין כמוך.♥♥
גלי - אני מאוד אשמח להכירך ☺.
הילה היקרה - תודה רבה לך, וגיבורת העל ממתינה לך בסבלנות על המדף.. :)
דפי ויעל - תודה רבה!

דנא אמר/ה...

אוי כמה טוב הכול נראה! לא שכחתי מהשיחה שלנו ואני מאד מקווה להגיע !

Little Wheel אמר/ה...

הקומקומים פשוט חלומיים!!!!
בהצלחה :))

יעל.קיפודים אמר/ה...

בהצלחה! איזה כיף והתרגשות...

אלנה ארובס אמר/ה...

איזה כיף!! מקווה להגיע עם שרית.
בהצלחה!
:-)

אלונה ארובס אמר/ה...

יצא לי אלנה...אלונה כמובן :-)).

ורד והדס אמר/ה...

יעל, איזו חגיגה ! אני מייד משתפת (-:

יעל - קונדסונים אמר/ה...

איזה פוסט מטריף!!!!

הרעיון ליום פתוח - כמובן נהדר (:
התוצרים מדהימים. אחד אחד!
מקווה שיסתדר להגיע (:

יעל

אנונימי אמר/ה...

כמי שראתה איך הרוב פה מתהווה לו לאט לאט אבל בטוח, ואימצה לחיקה בבושקה גדולה וקטנה בשמחה ואהבה רבה רבה, אני כל כך מקנאה במי שתגיע אלייך!

איזה כיף והולכת לפרסם את זה ב WALL שלי בפייס.

נשיקות יקירתי!
מירה

רחלי גזית אמר/ה...

אמרת שיהיו דברים נפלאים ואת בהחלט מקיימת. יש לי סדנה באותו היום אז לצערי אשאר רק עם התיאבון )-:

אנונימי אמר/ה...

איזה יופי!
הכל נראה כל כך מקסים, והסופר בבושקות נהדרות! יש משלוחים לקנדה? :)
המון המון הצלחה,
ד"ש מעדנה.. ומאיתנו גם
ספי

ויטרינה אמר/ה...

וואו, איזה כיף גדול , זה נשמע מעולה...מקווה מאוד להגיע ולהתבשם סוף סוף מהסטודיו שלך, ולהתהדר באחת הבבושקות ...

משפחה עם 3 אמר/ה...

יעל, קודם כל שיהיה הרבה בהצלחה לכל היוצרות. מקוה כי אוכל להגיע. אהבתי את היצירות החדשות שלך גם בתחום הקאפקייקס וגם התפורות. כרגיל, יצירות יפות ביותר!

אלה- משפחה עם 3

ציפי לוין אמר/ה...

הי יעל.תמונות מקסימות, והאווירה בגינה מבטיחה! שיהיה המון המון בהצלחה!

דנדושה אמר/ה...

מקסים, הרבה הצלחה. ומה עם כמה רהיטים משופצים שלך? נראה לי שיהיה לזה הרבה ביקוש...

יעל אמר/ה...

ריבי - תבואי בכיף, לחברה ואוירה טובה :)
ליטל - תודה רבה, את מקסימה.
יעל - תודה רבה רבה על הפרגון.
אלונה - יקרה שלי, אני מתגעגעת!!
ורד - תודה רבה - אשמח לראותך.
יעל - תודה, תודה!! תבואי בכיף!
מירה - תודה שביקרת, ואני שמחה שאימצת בבושקה אחת. אני יודעת שהיא בבית טוב. רגעעעע - אני יכולה להגיד עכשיו שיש לי קרובים בקנדה??
רחלי - אנחנו נקבע קפה וקשקשת אחרי :-)

יעל אמר/ה...

ספי - תודה רבה! נכון שעדנה מהממת בתמונות? אני מקווה שלא קר לה... ואגב, גם הבבושקה של מירה בקנדה, כך שאפשר לומר שיש לי נציגות בנכר... היה לי כיף. כשאתן בארץ, הקפה אצלי :-)
לילכי - אני מתגעגעת, ויש לי מלא נוזל למניעת פרימה בבד, מה יהיה? חייבות להיפגש...
אלה - תודה רבה, ואם לא ניפגש פה, אז בטל שחר יהיה שמח!!!
דנה - תודה רבה! ולגבי הרהיטים - יש בזה משהו, אבל לא אספיק ליריד הזה.. כל מה ששופץ עד כה, כבר יש עליו "נמכר" עם שם של בעלים חדשים... :-)

הגר עופרי אמר/ה...

הכל מהממם !! מאוד אשתדל להגיע, אבל אני תלויה בשלושת הגברברים שלי, אז.. נראה. נשיקות :-)

Meital אמר/ה...

הסטודיו נראה כל כך מזמין! וההזמנה כתובה בצורה מקסימה :):)
חבל שאני לא גרה קצת יותר קרוב!
שיהיה בהצלחה ובכיף!

אנונימי אמר/ה...

אח.... הקומקומים....
הכל משגע! את כשרוניות ברמות פליליות ממש!!!!
נכון לעכשיו יש לי תכניות לתאריך הספציפי הזה, אבל לכי תדעי...
מקסים יעלי!!
ליאור

Daniella אמר/ה...

נראה מקסים!!
מקווה להגיע למכירות הבאות כדי לראות את כל היופי הזה ב-live...
בהצלחה! :-)

Tal אמר/ה...

איזה כייף!!!!!!!!!!!!

באמת הגיע הזמן..... :)

תגידי יש מצב למצוא איזה טרמפ מאיזור ת"א / רמת גן / גבעתיים ???

אני מתה להגיע ואין לי איך....

חגית - נשיקות של שמש אמר/ה...

איזה מזל שבדיוק מחר אני בראשון. השילוב של בבושקות, ינשופים וקאפקייקס הורססססססססס.