יום חמישי, 1 בספטמבר 2011

זוכרים???

אוטוטו זה מגיע...!

השבועות האחרונים אופיינו בעבודה מטורפת מסביב לשעון, בכל דקה אפשרית פנוייה שהיתה לי ביממה, עד לשעות הקטנות ביותר של הלילה, שלא לומר שחר...

זו הפעם הראשונה שאני פותחת את שערי הסטודיו, להיכרות ומכירות בצורת יריד, ואני חייבת לומר שאיני יודעת למה לצפות, ולכן אני נערכת למכסימום שאני יכולה. כמות הבבושקות שהוכנה בשבועות האחרונים מצדיקה פנייה לביטוח לאומי לקבלת קצבה בעבור משפחה מרובת ילדים. מזל שלא צריך להאכיל אותן כל שלוש שעות...





אבל, כאמור, לא רק בבושקות יהיו כאן, אלא גם חברים ומוצרים נוספים, כמו למשל הציפורים חמומות המוח, השיגעון החדש במדינה: 

יהיו גם תמונות בבושקה תלת מימדיות על קנבס:


מחברות מעוצבות בעיסת נייר:


מגנטים בשלל צורות וצבעים:


ועוד המון המון דברים יפים....

ולמרות המירוץ סביב השעון, ולמרות העבודה הרבה, כל אחד מהפריטים שתמצאו כאן נעשה באהבה רבה ובקפדנות יתרה, ומתוך חשיבה שמה שנוצר מאהבה ובאהבה גם יגיע לידיים שאוהבות ויודעות להעריך.

רוב הפריטים כאן הם יחידים, אני כמעט ולא חוזרת על אותה יצירה פעמיים, למעט הסופר בבושקה שכמעט כולן כבר מוזמנות וממתינות ליום היריד כדי שיבואו לקחתן לבתיהן החדשים.

הנה הפרטים המלאים של היריד:


תודה ענקית מעומק הלב לכל מי שמפרגן, תומך, מעודד ועוזר.
♥♥♥.

עכשיו אני צריכה לאפות עוגות אמיתיות. מעיסת נייר כבר אפיתי מספיק...

זהו. אני מוכנה! ואתם??

להתראות ביריד,
יעל.

20 תגובות :

ויטרינה אמר/ה...

הי יקירה.
הכל נראה מופלא... איזה אוסף של דברים יפים. הקנווסים מקסימים והבובות וטוב , אני לא אובייקטיבית.
לצערי האוד גדול לא אוכל להגיע (אנחנו בגדיד תמרים במסגרת משימות בת מצווה) אבל אני מבטיחה לבוא לביקור אישי.
בהצלחה ענקית.

מטודי אמר/ה...

יקירתי,

ודאי שזוכרים!! זוכרים ומצפים, לא סתם... הכל נראה פשוט יפהפה ועושה חשק לעוד. לי באופן אישי יש כבר כמה תכנונים ספציפיים...

נתראה בקרוב בע"ה (בהרכב זוגי :-)
שולחת לך חיבוק של כוח ואהבה
אני

Ruthie Tzchory אמר/ה...

יעלי עיסת נייר שלי!!! מאחלת לך את כל ההצלחה שבעולם כי הכי הכי הכי מגיע לך! פשוט תענוג אמיתי לראות את כל התוצרים המדהימים, ומזלם שהם מעיסת נייר כי ככה אני מוותרת להם על כל השיחות שלנו שלא התקיימו בגללם ולא מקנאה:))את מלכה אמיתית ולא בכדי. אוהבת המוןן

שולי אמר/ה...

יעלעלי היקרה
הרבה הצלחה, שגשוג וקטיף פירות עשיר!!
העיסות שלך ממיסות אותי על בסיס קבוע...
עלי והצליחי
שולי
SHOULYHZO1

אמה אמר/ה...

איזההההההההההההה יופי. הכל מקסים.
אהבתי מאוד את המחברות. יש אפשרות לקנייה מקוונת?

אנונימי אמר/ה...

זוכרים ,מחכים ומצפים :)
איזה יופי איזה יופי איזה יופי!!!!
הכל כ"כ יפה ואני חייבת לספר לך על כמה צירופי מקרים חחחח
שיהיה המון המון בהצלחה! את מספר אחת!
הכל שובה לב, אי אפשר שלא להתאהב....
אוהבת, לילך.

יעל אמר/ה...

תודה לכן על הפרגון הרב, בהחלט עושה נעים בלב. תודה, תודה! אמה - צרי איתי קשר בשבוע הבא (אפשר במייל או בנייד שמופיע באתר) ונתאם. תודה רבה!

יעל יניב אמר/ה...

יעלי!!!!!!!!!!!!! הכל מהכל משגע צבעוני וכ"כ יפה ואני בטוחה שיהיה לך כיף ענקי (בדיוק כמו למבקרים)
מורידה בפנייך את הכובע על ההספקים והשלמות....

Little Wheel אמר/ה...

יעלללל כמה כיף לראות את היצירות שלך! הבבושקה על הקנבס פשוט מעלפת!!
המון בהצלחה במכירה :))

Meital אמר/ה...

בהצלחה יעלי!!! ההצצה הזו עושה כזה חשק :) הכל מופלא ומיוחד!!

קשת זאבי אמר/ה...

בהצלחה!
העבודות מהממות!

יעל - קונדסונים אמר/ה...

יעל, הכל מקסים!!!
הקנווסים מ-ה-מ-מ-י-ם וגם המחברות (:

יעל

אנונימי אמר/ה...

הזזתי את הסדנא ואני מגיעההההההההההההההההה (-:

רחלי גזית

ורד והדס אמר/ה...

יעל המוכשרת, הכל כ"כ יפה, הבבושקות כובשות ובמיוחד התמונות והמחברות. אני מאחלת לך קודם כל הנאה גדולה ושתהני מכל רגע ורגע. בהצלחה !!!

Smadar אמר/ה...

יעלי,
הדברים פשוט מטריפים !!!
כל דבר יותר יפה מהשני...
מהמם !
LoolaB

אנונימי אמר/ה...

יעלי, איך שאני מתרגשת בשבילך! מקנאה בכל מי שתגיע לסטודיו! בהצלחה מותק, שתמיד תהיי עסוקה באפיית בבושקות/ציפורים עצבניות פחד ועוד יצורים לפני הרוח שתשרה עלייך באותו הרגע!

נשיקות יקירתי, מירה

טלטליקה אמר/ה...

יעלי העבודות שלך מדהימות!!! בהצלחה ביריד! מקווה שאת מגיעה גם ליריד בטל שחר..!!

אנונימי אמר/ה...

יעל, שלום! כל כך נהנתי מביקור אצלך היום. שום תמונה לא מעבירה אותה תחושה שקיבלתי במציאות. בתי תמי ואני נגענו, צחקנו ושמחנו אצלך בבית החם והצבעוני. עכשיו בבושקה מטריושקה כתומה מקשטת את ביתי. היה מקסים! מצפה להמשך קשר. שבת שלום, פולינה

יעל אמר/ה...

פולינה ותמי - שמחתי להכירכן מאוד, זה כיף להכיר את הקוראים שבצד השני של הבלוג. מבטיחה להיפגש שוב בקרוב.
תודה רבה לכן,
יעל.

חתולי8 אמר/ה...

יעלי! הצטערתי שלא יכולתי להגיע. שמעתי שהיה נהדר! ומה, איך לא יהיה נהדר עם הכשרון שלך? ועם האישיות שלך? אין עליך מתוקה! אוהבת ומתגעגעת!
חתוליאור♥