יום ראשון, 11 בספטמבר 2011

התקף שיפוצים

התקף שיפוצים חדש בעיצומו. זה מתחיל בדגדוג באצבעות, ובתחושה כללית של "מזמן לא שיפצתי משהו לעצמי...". אם הייתי הולכת לרופא, קרוב לוודאי שהיה אומר שזה וירוס שיעבור תוך כמה ימים, אבל מה הוא מבין? אני יודעת שזה לא עובר עד שאני משפצת משהו.

כשזה מתחיל להסתובב לי במערכת, אני משתפת את יניב ואומרת לו שאני חייבת למצוא משהו לשפץ בשבילנו. כתגובה ראשונית, יניב מתחיל לחשב במטרים מרובעים את המקום שישאר לו בבית אחרי שההתקף הנוכחי יעבור, וכשהוא מבין שישאר לו עוד קצת מרחב תנועה בבית, הוא בודק עם חברות ההובלה בסביבה מי תהיה מוכנה להעביר אותנו דירה אי פעם עם כמות הרהיטים והציוד שלנו...

הניסיון עם מנשה מהשנה שעברה והמחשבה על עוד פעם אחת כזו בחיים, לא ממש עושה לו טוב בלב...

אחד מסימני ההתקף הוא שיטוט מאסיבי בנבכי יד2, לאיתור המשופץ הבא. סבלנות, התמדה וחשיבה חיובית הן חלק בלתי נפרד מהתהליך שיכול להימשך ימים ארוכים, ולעיתים אף להיות מאוד מייגע.

אבל, כשזה מגיע זה מגיע. את המשופץ הבא שלי אני מיד מזהה. לא קרה לי כמעט (טוב, קרה רק פעם אחת) שהגעתי לבית המוכרים וגיליתי משהו אחר ממה שהוצג בתמונה.

באופן מוזר ובלתי מוסבר, את המציאות השוות באמת אני תמיד מוצאת בשעות הקטנות של הלילה, שעות שבהן על פי רוב לא ממש מקובל להתקשר למוכרים, ובד"כ גם אין את מי לשתף בהתלהבות. נסיונות לשתף את הישן לצידי בהתלהבות מניבים במכסימום מלמול רדום ולא ברור...

לפיכך, כל מה שיש לי לעשות בשעות שנותרו עד הזריחה (שאז כבר אפשר להתקשר למוכרים, לא?), הוא לקוות שאכן המודעה אקטואלית ולדמיין איך הרהיט יראה אחרי השיפוץ...

גם הפעם זה היה כך. בסביבות השעה אחת בלילה מצאתי את המשופץ שלי, והיה לי ברור שאותו בדיוק חיפשתי. מרפק מתלהב בצלעות של יניב לא הניב שום תגובה המורה על סימני חיים ובטח ובטח שלא על התנגדות, וזה היה בדיוק השלב בו היה אפשר להחתים אותו על הסכמה להכניס עוד רהיט הביתה...

בבוקר, כשהוא כבר היה בהכרה מלאה, הוא לא יכל להכחיש את טענת ה"אבל אתמול הסכמת...", ונאלץ לרתום את העגלה לסוסים. סליחה, לסובארו...

וכך הוא נראה כשהבאנו אותו הביתה:

בראש שלי הוא נראה אחרת לגמרי, וכדי להגיע לכך היה צריך לעבוד קצת. קצת הרבה, ליתר דיוק...









ואחרי ששייפנו, ניקינו, הדבקנו, צבענו וגם לכה מרחנו, ושהגב כבר כאב אבל המבט ממש אהב, ידענו שסיימנו:







וכך הוא נראה ביריד שנערך בסטודיו ביום שישי האחרון כשהוא עמוס בכל טוב:



לא יודעת מה אתם חושבים, אבל אני מאוהבת ...
♥♥♥♥♥

ואם כבר הזכרתי את היריד שנערך ביום שישי האחרון, אני רוצה להודות לכל מי שתמך, ועודד, ועזר ופרגן ועמל יחד איתי כדי להפיק את היריד הזה בענק. היה מדהים, ולא הייתי עושה זאת לבד, ללא עזרת בעל נפלא וחברות טובות. רינת ופנינית - תודה לכן, אתן נפלאות, ואני מקווה שאתן יודעות זאת.

תודה גם לכל הפנים המוכרות וגם לפנים החדשות שהכרתי, היה לי כיף גדול ואני מקווה שגם לכם היה נעים וכיף, לפחות כמו שהיה לי.

להתראות בפעמים הבאות,
יעל.

35 תגובות :

אנונימי אמר/ה...

שלום יעל.
אני עוקבת אחרי הבלוג שלך כבר כמה זמן.
הרהיט ששיפצת ממש יפייפה.
אני שיפצתי רהיט דומה לאחרונה. שאלתי היא, באיזו צורה מרחת את הלכה? בריסוס או עם מברשת?
תודה,
עינת.

ויטרינה אמר/ה...

ווואו, איזה פריט הורס, לא להאמין מהיכן הגיע וכיצד נראה עכשיו , אני לגמרי מאוהבת.
אני שמחה שהיה מוצלח ביריד ומבואסת שלא יכולתי להגיע מקווה שנפגש בקרוב. נשיקות...

לימונדה אמר/ה...

איזה רהיט מקסים... דווקא הייתי רואה אותו בצבע פורניר חום עמוק....

כמה עלה הרהיט אם מותר לשאול....

mekoopelet אמר/ה...

יא, יצא מדהים, אני מ-א-ו-ה-ב-ת, רוצה גם כזה, יש לי בדיוק נישה בשבילו, מהמם.

ציפי לוין אמר/ה...

יצא מהמם!!! כל הכבוד!! אני צופה נלהבת בתוכניות השיפוצים הנפלאות של ה-BBC, ונפשי יוצאת לכל הפריטים המדהימים שהם שולים מהשווקים ומשפצים. אין ספק שאת עומדת בסטנדרטים הגבוהים שלהם. שבוע טוב ורגוע שיהיה.

שבלוליק אמר/ה...

וואו מדהים!!!
איזה שינוי!

קשת זאבי אמר/ה...

במציאות אפילו יותר מדהים!

לירון אמר/ה...

תיאור מדוייק של הוירוס במיטבו!
ממש ככה התחלתי את השיפוץ הראשון שלי.. אמצע הלילה, מודעה ביד 2 וחזון מדויק של איך הארון ייראה שנסיים
איזה כיף לנו שיש לנו אותך לקבל השראה וללמוד ממך את סודות המקצוע :)
ב-ר-ו-ר שיצא משגע!!!
מחכה כבר לפרוייקט הבא כי ברור לי שגל חדש התחיל וזוהי רק ההתחלה... ;-)

שרון רותם אמר/ה...

איזה יופי של שיפוץ. יצאה שידה משגעת.
הכי הכי, התמונה האחרונה כשהמדפים מלאים ביצירותיך הצבעוניות והמשמחות. חגיגה אמיתי של טוב טעם.

יעל אמר/ה...

עינת - גם את הצבע וגם את הלכה אני מורחת ברולר. לא משתמשת בספריי ולא במברשות. תודה על המחמאה.
לילך - תודה רבה, ואנחנו חייבות (!!!) להיפגש.
לימונדה - אין מחירים קבועים ביד2. עניין של היצע וביקוש. רכשתי פריטים בטווח מחירים רחב, תלוי במצבם הפיזי ועד כמה הם צריכים שיפוץ...
דורית - יש רק בעיה אחת - מישהי (כן, שיר, אני יודעת...) שמה עליו את השם שלה, עד שאכנע.. ☺
ציפי - תודה רבה!! כבוד גדול נתת לי, ואני מסמיקה עכשיו...
שבלוליק - תודה.
קשת - תודה רבה! איזה כיף לשמוע ממישהו שראה במציאות..☺
לירון - תודה לך, את מדהימה, ואנחנו ניפגש בשלישי, הכסא כבר לא יכול לחכות לריפוד המדהים שהבאת לו.. תודה ענקית! ♥♥♥
שרון - תודה לך, את מקסימה!

Little Wheel אמר/ה...

מקסים!! והיצירות שלך מהממות עליו :)

רביד פלג אמר/ה...

איזה יופי של שיפוץ! יצא מושלם.
מסכימה עם שרון שהצבעוניות של פירות ידייך ממש משלימה את המראה!

כל הכבוד לך:-)

gallish אמר/ה...

מהמם לגמרי!!!! איזה כיף :-)

הניק זיקוקית תפוס אמר/ה...

מהמם!

Dafi אמר/ה...

מאחלת לך עוד הרבה התקפים מהסוג הזה. את מוכשרת!

giraffe אמר/ה...

מקסים!!
אי אפשר שלא להתאהב

Meital אמר/ה...

בטח שהתאהבתי!!!! מקסים :)
אחלה התקף!!!

הפיה לולית אמר/ה...

ואוו, זה נקרא חזון! איזה שינוי, מהמם!
אני נגמלתי לא מזמן משיוטוי יד2, הצילו, את רוצה להחזיר אותי לשם...

קואלה22 אמר/ה...

ממש במקרה הגעתי אלייך היום לבלוג המקסים שלך.
ואיזה יופי נגלה לעיני! הרהיט המשופץ שלך פשוט מדהים! עשיתם עבודה טובה ממש.
וגם סופסוף הנעת לי את גלגלי החשק. יש לי רהיט בסגנון שקניתי גם אני מיד 2 לפני איזו שנה+ ועד היום עוד לא מצאתי את הזמן להעביר עליו איזה שיפוצון. אולי עכשיו אגש סופסוף למלאכה.

טלטליקה אמר/ה...

וואו! מהמם!!! הצבעוניות הזו של היצירות שלך, ממש הולמת אותו!

יעל אמר/ה...

ליטל, רביד, גלי, ענת, דפי, דקלה ומיטל - תודה רבה!
הפיה לולית - חחח.. אצלי זה בהתקפים, זה לא קבוע...צריך לפתוח קבוצת מכורים אנונימיים?
קואלה - תודה רבה! בהצלחה בשיפוץ!
טל - תודה, תודה!

יעל - קונדסונים אמר/ה...

שמחה לשמוע שהיה יריד מוצלח! חבל שלא יצא לי להגיע. מקווה שפעם הבאה (:

חגית עצמוני אמר/ה...

מתה על התקפי השיפוצים. מתי הבא בתור???

יעל.קיפודים אמר/ה...

מהמם! לגמרי להתאהב בו...
לא פעם אני עוברת ליד רהיט גדול עזוב בחוץ (לאחרונה זה קרה לי די הרבה), רואה את הפוטנציאל הצועק שלו, אבל אומרת לעצמי "די! את לא צריכה את זה...", ולכן אני חייבת לומר לך גם כל הכבוד על הכוחות והדבקות במשימות.

הגר עופרי אמר/ה...

איזה מייקאובר מדהים !!!! ואהבתי גם את כל התיאור המקדים של תהליך מציאת הקורבן... (חשבת לחפש גם ב"אגורה"?)

באסה שלא יצא לי להגיע ליריד, מחכה לפעם הבאה....

אנונימי אמר/ה...

יקירתי, שאף פעם לא תבריאי מהוירוס הזה!!! זה וירוס שעושה טוב לנשמה LOL :)
שמחה לשמוע שהיריד עבר נהדר!

נשיקות מרחוק,
מירה

אנונימי אמר/ה...

מ-דהים... מ-דהים... מ-דהים !!!
כ"כ הרבה כישרון !!!
LoolaB - Smadar

מטודי אמר/ה...

יעלי,
היופי של היצירות שלך כנראה סחרר אותי בשישי ורק עכשיו אני משחזרת בזכרון את הרהיט המהמם הזה שעמד מולי...
טוב, את מדהימה, זה לא מפתיע.
אגב - שולחת לך מייל לגבי סופר-בבושקית. יש דרישה ממקבלת המתנה...

חיבוק ונתראה... מחר??? כן!
אני

יעל יניב אמר/ה...

תענוג לראות איזה חיים חדשים הפחת ברהיט הזה וכשהוא מלא בכל טוב מעשה ידייך-אדרבא
שמחה לשמוע שהלך נהדר-אני כנראה אצטרך ביקור אישי

יעל אמר/ה...

יעל - תודה רבה.
חגית - חחח... ההתקף עדיין בעיצומו, יש עוד רהיטים בתהליך..
יעל - למה אני לא מוצאת רהיטים ברחוב? זה הכי כיף. למצוא בלי להתאמץ ולתכנן... :) בפעם הבאה שאת מוצאת, טלפון אלי.
הגר - תהליך מציאת הקורבן.. חחח.. ניסוח מדוייק!
מירה, סמדר, הילה, יעל - תודה רבה!

Tal אמר/ה...

תגידי דוקטור, את עושה ביקורי בית?

אולי תבואי לאיזה סדנא לאלה שמאותגרות רכבית....???

אני מתה להתחיל לשפץ אבל כל פעם נתקפת בשיתוק....

אולי תעשי איזה סדנא מצולמת בהזדמנות של איך משפצים רהיט כזה....

או אולי אני פשוט אתקשר כשאני אחליט שאני אמיצה מספיק... :)

בכל מקרה הוטרינה ממש ממש מקסימה!!!

נשיקות

טושטוש אמר/ה...

הוא מהמם!!!!!!!
כל כך יפה.... אני מאוהבת (ברהיט כמובן :-) )

איך בדיוק עשית שהפלטה העליונה (החומה) תראה ככה? זה לא הצבע המקורי של הרהיט...

ועוד שאלה- נשארו מהתמונות קנבס של הבבושקות? התלהבתי ממש מהתמונה הורודה

יעל אמר/ה...

הי טושטוש,
תודה רבה, ולגבי הפלטה - פשוט שייפתי את כל שכבות הצבע של הרהיט, עד שהגעתי לצבע המקורי של העץ. אח"כ ציפיתי עם לכה בגוון טיק.
לגבי התמונות - נשארה רק אחת, ואני עכשיו מכינה עוד ליריד שיערך בעוד שבוע וחצי בטל שחר. אם את רוצה שאשאיר לך אחת, דברי איתי/בואי לסטודיו. הנייד שלי - 054-6260062.
יעל.

יעל אמר/ה...

טל - לא ממש עושה ביקורי בית, אבל כשתחליטי, אני כאן ואשמח להיפגש :).

פיית מרציפן אמר/ה...

יה מוכשרת אחת.
זה יפהפה!!!